woensdag 29 juli 2009

Wat vindt u van dit huis?


Zonder de Hummer hè! Zonder de Hummer.

8 opmerkingen:

  1. Hey

    Waarom heb jij in godsnaam zo lang gewacht om een blog te beginnen? Vind het super en je schrijft echt grappig!!

    Wat het huis betreft, zonder de hummer uiteraard, het doet mij denken aan het huis waar Guy en ik in gewoond hebben in Gent! Was in dezelfde stijl.. Is dat jullie huis?

    Groetjes en blijven schrijven he!!

    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je Blogje waifie !!
    Leuk hoor ( ik twijfel trouwens of dit een Hummer is...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik maar zoeken naar dat andere nieuws...

    Uhm, betekent het dat jullie een nieuwe stadsvilla hebben aangeschaft?? Vertel, vertel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Elke: Tsja, Slome Sjakie ikke hè...
    Op je vraag kom ik in een volgend logje terug!

    @ Husby: Thanks sweety! Ennuh: it's a Hummer!! I think...

    @ Flo: Ander nieuws volgt! Maar het is wel superspannend allemaal dussuh JA!!! Kan toch niet zwijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Today's check :

    it's not a Hummer !!
    But the house is Grrrrrreaaaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er hummerish uit, dat in ieder geval wel.

    En het huis is om van te smullen. -Nu weet ik toevallig (door het volgende blogje, want ik lees achterstevoren omdat ik je nu net heb 'ontdekt') al dat het van jullie is, dus ik kijk vol jaloezie uit naar blogjes over genieten in de tuin, op de vide, in het strakke bad en later (grrr) achter de bar in de tuin. Of in het zwembad.. maar dan mieter ik je meteen uit mijn rssfeed. Dat begrijp je.

    Groetjes, Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Husby: ik dacht dat vrouwen altijd het laatste woord hadden?
    Maarreh, geweldig hè? Ik val in herhaling...

    @ Louise: begrijp ik. Logisch ook. No hard feelings in dat geval.
    Ennuh jij wilt logjes over genieten in het strakke bad? Daar moet ik toch eens over nadenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk optrekje...Kwam via via bij jou terecht....

    BeantwoordenVerwijderen