dinsdag 13 oktober 2009

Still goin' strong!



Even snel want geen tijd: HCG is fantastisch goed gestegen van 248 afgelopen vrijdag naar 1673 vanmorgen. Joepieeee!

Nog 13 nachtjes slapen tot de echo. Want slapen is er niet veel bij de laatste dagen. Ik lig niet echt te piekeren maar kan toch niet slapen. Om half 9 val ik om van de slaap maar vind het te gek om dan al in bed te kruipen, dus rek ik het tot een uurtje of half 11 (anders gaan we nooit voor 12 uur slapen) en ga ik hondsmoe richting bed en dan....kan ik niet meer slapen! Gek word ik van mezelf. En moe. Dat ook.

En het geen-internet-en-tv-hebben wordt maar liefst verlengd tot 27 oktober zeg! Leuk grapje van Telenet. Maar er wordt aan gewerkt 'om het eerder rond te krijgen'. Dus. Telenet sucks.

13 opmerkingen:

  1. Haha,

    Gewoon lekker naar bed gaan als je moe bent hoor! Neem een boek mee naar bed, vaak worden je ogen vanzelf moe en kan je lekker slapen.

    Hcg is super!!! Dat groeit wel goed door daarbinnen ;)

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zowat het moeilijkste dat er bestaat, naar bed gaan als je moe bent. Maar zonder tv en internet zou het mij hoogstwaarschijnlijk wel lukken. Hoewel... met jouw soort bepakking kan ik me voorstellen dat de verwachtingsvolle spanning aardig kan oplopen. En dan kan je niet slapen, zoals vroeger wanneer de sint weer int land was.

    Spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohoh, ja da's waar ook! eerst lach ik te jubelen in bed, later zowat te janken van vermoeidheid. Maar slapen ..... ho maar. Maar het wordt beter. Als lezen niet helpt, helpt puzzelen misschien??
    Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Sandra: heb je advies opgevolgd en een boekske mee naar bed genomen!

    @ Louise: nee hoor dan lukt je dat nòg niet! Sinterklaas ja, daar lijkt het op. Jammer dat ik niet stiekem even m'n vinger door het papier kan prikken (zoals ik vroeger deed) om te voelen wat er in zit!

    @ Mariëlle: puzzelen kan ook ja. Zal ik dan maar bekennen dat ik een echte Sudoko-junkie ben? Maar daar moet je bij nadenken hè, en das dan weer niet de bedoeling in bed...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh joh, ik doe regelmatig sudoku in bed. Mijn ogen worden dan zwaar, ik kan niet meer denken. Dan doe ik het licht uit en voor ik het weet ... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het goede nieuws!
    Er gebeurt ook zoveel, daar kun je soms ook niet van pitten, dat herinner ik me ook nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Edje ik ben zo vreselijk benieuwd hoeveel het er zijn. Ik gok twee:)

    Groetjes, Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Mariëlle: hmm toch eens proberen dan ;-)

    @ Door: je zou van minder wakker liggen hè?! En het gaat trouwens al beter!

    @ Myrthe: IK OOK hahaha!!! Ik hoop twee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben echt super blij voor jullie.
    En moe is nu niet erg.
    Alleen het niet kunnen slapen is klote.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die echo komt dus steeds dichter bij.. spannend.. en dan heb je dan geen internet en teevee, hoe kut is dat zeg?! Slaap je inmiddels al beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Nicoleke: behoorlijk klote ja, zeg dat wel. Maar ik doe er nu nog 'maar' een uur over om in slaap te vallen. Voor 3 uur. En dan lig ik weer te koekeloeren. Dus we doen het al beter dan eerst ;-)

    Hey Joeltje, jij hier! Das behoorlijk kut ja, I can tell you. Alhoewel, internet heb ik soms nog wel draadloos en ook op het werk, en tv mis ik niet, dus eigenlijk valt het nog best wel mee. Look on the bright side!

    En slapen is voor watjes! Zei ze stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via Joeltje bij jou terecht gekomen. En waarin val ik dan?! Van harte gefeliciteerd zeg! Leuk nieuws! En vooral ook heel spannend!

    Hier heel lang zitten kloojen voor kindje twee, en nu net de eerste IUI poging achter de rug...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ KK: achter de rug, as in niet gelukt? Hope not. Ik ga eens op jouw blog lezen. Veel succes in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen