maandag 23 april 2012

Om door een ringetje te halen

Ik hou van grote ringen. Aan mijn ene hand zitten mijn verlovings- en trouwring en aan de andere zit meestal een grote gekleurde ring, passend bij de kleur kleren die ik die dag draag. Nou had ik toch vorige week een heleboel knopen gekocht? En ik had ook nog 2 van deze dingen liggen, dus in 10 minuten tijd had ik er 2 nieuwe ringen bij.
De knopen lijmde ik met sieradenlijm op de ring. Bij de blauwe lijmde ik een klein rozerood knoopje in het midden, waarvan ik eerst met een tang het oogje aan de achterkant afknipte.
En zo ziet dat er dus aan mijn hand uit:
Rimpelige handjes hè? Dat komt omdat ik echt oooooud ben geworden afgelopen vrijdag. Een kroonjaar, maar hoe oud precies durf ik er niet meer bij te zeggen. Oud genoeg om zelf vintage te zijn, dus kreeg ik een vintage R.olex van Meneer Ettepet! Hij is altijd al gek geweest van oldtimers en vintage, dus eerst kocht hij een oldtime auto, toen een oldtime motor, toen kwam er een vintage gitaar ons huis ingeslopen (en daarna nog één en nog één en nog één) en nu is de nieuwste hobby vintage horloges. En ik kreeg er dus eentje voor mijn verjaardag. Uit mijn geboortejaar nog wel! Geweldig toch?
Lola was de afgelopen dagen ziekjes (5e ziekte) dus wij waren gezellig met ons tweetjes thuis op mijn verjaardag. Maar hoe ziek ze ook was, een 'taatje' ging er héél goed in. Schurk.

11 opmerkingen:

  1. Verdorie, ben ik je verjaardag vergeten... nog van harte gefeliciteerd!! Heb je een leuke verjaardag gehad? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte meid! Welkom bij de club. Wel fijn dat husby van oldtimers houd. Dan gaat hij elk jaar meer van je houden ;o).
    Wat een heerlijk lief ondeugend gezichtje heeft dochterlief daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog hiep hiep hoera voor jou! En je ringen zijn leuk, ik deed van de week hetzelfde maar maakte er broches van. Inclusief het afknippen van de oogjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Creadientje: nog niet echt gevierd. Het echte feest is op 5 mei!

    @ Marielle: Dank je!

    @ Eefje: laat eens zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, nog gefeliciteerd. Wat onwijs gaaf, die rolex!! Kreeg je niet vorig jaar een icewatch trouwens? Staat me iets van bij.

    En lola is zelf een cutyPIE. Zo lief.

    Jammer dat je er dinsdag niet was, dat zou nog eens onverwachts goed zijn uitgekomen! Ik moet woensdag weer naar die school maar voor een slechtnieuwsgesprek dus vrees dat ik nu zelf te lang bezig zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefelicteerd!! Mooi die ring, lekker groot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Astrid: dat je dat nog weet van die Ice Watch! Die kreeg ik vorig jaar met Valentijn. Met mijn verrjaardag kreeg ik een naaimachine vorig jaar! Verwend meisje ben ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaaaaauw écht wel leuk die grote ring !!!
    Als je ooit een zaakje start, word ik vaste klant. OK?
    Voor de rest alles ok? We moeten nog eens dringend afspreken (lees : shoppen) hé :-))

    Knuf xxx
    Kiki & Y.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte proficiat met je verjaardag! Iemand moet de laatste zijn... ;-)
    Wauw, je horloge! Echt heel erg mooi. Ik ben jaloers. Denk je dat ik ook moet wachten tot ik 40 word? Dat duurt me namelijk te lang hoor, deze zomer hoop ik de 33 aan te tikken. Of hanteren jullie andere kroonjaren? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke ringen! En van harte gefeliciteerd meid! Mijn handen zien er ook zo uit (zonder die creatieve ringen dan uiteraard) van de week keek ik naar mn voeten... Tjeee die hebben ook al wat te voorduren gehad ik weet nog dat mn moeders voeten er zo uitzagen... lang geleden...
    Haha...

    Liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen