zaterdag 11 mei 2013

de kroon III en leuke post!

Vorige week mocht ik nog eens een kroon maken voor een klein meisje.

Mijn eerste zelfgemaakte kroon maakte ik alweer bijna 2 jaar geleden. Kijk die 2 kleine tandjes! En dat kale koppie! Daarna maakte ik er nog één en nu moest het alweer 'precies hetzelfde als de kroon voor Lola alstublieft' zijn. En nu ben ik helemaal klaar met roze/paars! De volgende kroon in een andere kleur graag ;-)

Deze kroon is voor Hayley. Hoewel Lola Hayley van haar noch pluim kent, heeft ze het de hele week over haar gehad. "Wanneer komt Hayley haar kroontje halen? Komt Hayley met mij spelen?" tot zelfs "Hayley is mijn vriendinnetje". Helaas voor Lola was ze er niet bij toen haar papa de kroon kwam halen....



De achterkant sluit met een overtrokken stuk elastiek.



Ik heb mijn best gedaan om hem zoveel mogelijk hetzelfde te maken, want dat was de opdracht, maar ik had niet meer precies dezelfde lintjes in huis, dus het werd ièts anders. Maar het lijkt best wel, toch?


En ik kreeg ook nog leuke post van haar! Zij bedacht een give-away bingo en ik ben één van de gelukkigen. Van een bingokaart that is. Of ik daadwerkelijk in de prijzen zal vallen, moet nog blijken. Maar ik kreeg wel al meteen 2 leuke lapjes stof erbij! Thanks Debora!

1 opmerking: