zondag 27 oktober 2013

Een snelle sjaal

Ik ben nogal van de snel-klaar projecten tegenwoordig.
Dat komt omdat ik elke week 2 avonden een opleiding volg (waarvan één Patroontekenen voor kinderen en tieners; superleuk!!) waarvoor ik ook nog huiswerk moet maken ook, dus blijft er heel wat minder tijd over om te naaien. En 3 weken aan een jurkje naaien is ook maar niks, dus we doen  even alleen rappe projectjes. Ook leuk!

Vandaag: de snelle sjaal. Kwartiertje werk. Max.
Lange kant dichtnaaien (met de overlock), omdraaien, korte kant dichtnaaien, done!

Lola heeft een trui met fluo-oranje bolletjes maar ik vond de ronde hals wat koud voor de winter en ik kwam in de kast nog een lap feloranje tricot tegen waarvan ik het bestaan niet eens meer wist (UWYH!!) dus 1 en 1 is 2.

Vanmiddag snelsnel tussen de bedrijven door genaaid en na Lola's slaapje gingen we naar buiten voor de foto's, maar toen was het al halfdonker! Blegh, niks aan, wintertijd. En ik kon mijn camera in de gauwigheid ook niet vinden, dus u moet het met deze belabberde iPhoto's doen...

 








7 opmerkingen:

  1. dat snoetje, zalig!
    soms moet het gewoon eens een snel af projectje zijn he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, staat haar goed, als je een keer iets gevarieerd wil doen kun je in de lengte een smalle elastiek mee naaien de elastiek wat uitrekken met naaien, resultaat een rimpelsjaal is ook leuk ;)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! ! En wat word ze groot! !

    BeantwoordenVerwijderen