donderdag 13 maart 2014

Big blogameetup!

My my my, wat was het übergezellig zaterdag! Een Wasbar vol naaiqueens en een enkele naaiking en nog wat ander bloggend grut. Ik kende al een aantal bloggers van onze vorige blogdate in januari en van hier en daar een private date, maar de meeste kende ik van haar noch pluim. 

Ik had afgesproken met haar en haar om samen te gaan maar heb na binnenkomst zo goed als alleen maar met bekende onbekenden gesproken. Want zo voelde het bij velen wel, je weet al van alles over elkaar door de blogs en toch ken je geen enkel gezicht. Heel speciaal! 

We werden bij de deur al enthousiast ontvangen door Soetmin, de Blogmeetgoeroe herself. Zij heeft eigenhandig het hele avondje in elkaar gebokst en heeft dat meer dan fantastisch gedaan. Bovendien is ze ook nog eens heel leuk en grappig (en ze doet allemaal ingewikkelde dingen met haar nagels. Heel indrukwekkend). Thanks Soetmin voor de fantastische organisatie! 

Alle wasmachines stonden vol met lekkere bagels en cupcakes van hier en hier. Gevréten heb ik, I can tell you. 

Er werd een presentatie over bloggen gehouden door Herman van Dailybits, die zelf maar liefst 18 blogs beheert (en ik kan eentje nauwelijks up to date houden, najaa!), heel interessant maar ik snapte er niks van ;-) Je bent een blogbeet of je bent het niet hè. Zal hem een mailtje sturen om de presentatie per email te krijgen, want dat mocht namelijk. Misschien wordt het hier dan ooit nog wat, wie weet. 

In de 2 goodiebags die we kregen zat zoveel leuks!! Het eerste wat ik eruit pakte waren 4 buttons van From Lola with Love, waar 'Lola' opstond. Ha! Was dat even leuk! Die zijn meteen ingepikt door mijn eigenste Lola. Ze moesten meteen alle 4 op haar jas. Maar dat was niet het enige, er zat ook een keileuke rol plakfolie in en een groot stuk tafelzeil. 

Gerhilde maakte voor alle 71 dames en heren een sieraad. Wat een werk! Ik kreeg hele mooie oorbellen. Ben er megablij mee! 

Verder zaten de zakjes vol met allerlei kortingsbonnen van o.a. Polabora en Anna Pops schoentjes, een  duikinitiatieles van Padi, chocolade van den Delhaize, etc etc etc. Er zou eigenlijk ook nog een Femma in moeten zitten, maar die ontbrak in mijn tasje. Hè jammer, ik had dat s.e.x.interview weleens willen lezen. 

En als klap op de vuurpijl kreeg ik (en ik alleen) nog een 3e goodiebag van Debora. Ik was haar die ochtend tegengekomen in de kringloopwinkel alwaar ze net een geweldig retro gordijn voor mijn neus wegkaapte. Later had ze nog zo'n zelfde gordijn gevonden en speciaal voor mij gekocht. En ik kreeg er zomaar nog een ander stofje uit haar megastoffenkast bij ook. Omdat ik dat zo mooi vond. Smak!

Helaas ging de Wasbar al om 10 uur dicht (wisten we niet!) wat jammer was want toen ging er een heel deel al naar huis, maar met een man vrouw of 15 gingen we nog even verder naar Nero waar we eerst op het terras zaten en na een uurtje met een kleiner groepje binnen nog even verder gingen.

Wat een toffe avond zeg! Ik heb enorm genoten. Zo jammer dat ik niet iedereen gesproken heb. Volgende keer, goed?!  

En nou zou jij de foto's van die avond weleens willen zien zeker? Nou, ik heb er welgeteld 4 gemaakt (het was veel te gezellig om foto's te maken jong!) waarvan er 3 wazig zijn en eentje van Debora en mij is ok maar wij doen het allebei niet goed op foto, dus die krijg je ook niet te zien. Dus. Ga maar naar een ander voor beeldmateriaal

Benieuwd wie er ook was?? Onderstaand lijstje heb ik helemaal ongevraagd gepikt van Lobke. Thx dear!

Lilisbrand.wordpress.comwww.decreazusjes.blogspot.be,www.annelissen.wordpress.comwww.jace-did-it.blogspot.com,www.afashionisterslife.jux.comwww.cannelien.wordpress.com,www.dezussen.blogspot.bewww.myminniemie.blogspot.bewww.travel.bart.la,www.carolinedelaere.comwww.ons-thuis.blogspot.be,www.creastine.blogspot.bewww.klaartjenel.blogspot.be,www.deborasluijs.blogspot.bewww.koekjehaakjemaakje.blogspot.com,www.vanjansen.blogspot.comwww.with-love-by-eva.blogspot.be,www.evischrijft.blogspot.comgerhildemaakt.wordpress.com,www.decreazusjes.blogspot.comwww.emmaenmona.blogspot.com,www.verneenjasper.comwww.naadjesendraadjes.blogspot.comwww.laloe.be,www.patatenkroket.blogspot.comwww.blog.vierenveertig.be,www.olapolablog.blogspot.bewww.loup-je.blogspot.be,paspelpoezen.wordpress.comwww.josielittlethings.be,www.lejardindejuliette.blogspot.bema vie en vert,www.kellyjadestyle.blogspot.bewww.villalies.blogspot.be,www.liesellove.blogspot.bewww.piekewieke.blogspot.be,www.paperpigeon.bewww.petrolandmint.blogspot.bewww.compagnie-m.com,www.siskobymieke.blogspot.benike blogtno butterfly,levenmetliv.blogspot.betweeemmerkeswater.blogspot.be,www.eenhuisindestraat.blogspot.benuniya.blogspot.betie-ne.blogspot.be,www.dayydreamm.blogspot.bewww.appelzee.comv-eeeeertjes.blogspot.be,karoliens30dingen.wordpress.commy glowtimeme-timebyseija.blogspot.be,stannel.blogspot.bejuffertje-in-het-groen.blogspot.besewbubble.blogspot.be,karenvandelaer.blogspot.be

En alle sponsors op een rijtje:

Groepsfoto, waar maar een klein deel van de bloggers op staat (maar ik ook, rara waar?!): Pieke Wieke



13 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit! Spijtig dat ik er niet bij kon zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te lezen en inderdaad, het was über gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn je snoet virtueel te leren kennen! En massa's spijt - zeker na het lezen van al jullie ervaringen - dat ik er niet bij kon zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke snoet? Nou weet je toch nog niet wie ik ben? ;-)

      Verwijderen
  4. Oh, ik had je graag nog persoonlijk gecomplimenteerd voor je fantastische non-Louisa. Mijne frank viel helemaal niet dat jij die vlotte Antwerpse Hollander (of Hollandse Antwerpse, al naar believen) was. Volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Edit: Ik had natuurlijk ook gewoon de beschrijving rechts eens fatsoenlijk kunnen bestuderen :)

      Verwijderen
    2. En jij stond ook op mijn mentale lijstje van bloggers-die-ik-zeker-moet-zien, maar ik ben er gewoon een paar vergeten!! Dom dom dom...thx voor het compliment ;-)

      Verwijderen
  5. Volgende keer een deelnemerslijst op voorhand mét profielfoto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héhé, dat was een fijne avond! Eentje om gauw weer eens over te doen. Fijn je te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk te lezen dat je ervan genoten hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hannaflorence0@gmail.com14 maart 2014 om 12:01

    Hallo,
    Jouw blog is heel tof. Het is mogelijk jouw email adress hebben?
    Groetjes,
    Florence

    BeantwoordenVerwijderen