maandag 24 januari 2011

I would die for that

De IVF'ers onder ons kennen onderstaand nummer ongetwijfeld. Een paar jaar geleden pijnigde ik mezelf regelmatig met het luisteren ernaar en huilde ik er tranen met tuiten bij. Ik kwam het nu toevallig nog eens tegen en nog steeds moet ik een traantje wegpinken. Het allesoverheersende verdriet is gezakt, maar vergeten doe ik het nooit.

Ik word dan ook pisnijdig als er weer eens zo'n bericht in de media verschijnt. Wat bezielt zo iemand? Verplicht steriliseren die handel. Depressie of niet, no mercy.

Lief klein Tibetaans meisje, deze is voor jou:

6 opmerkingen:

  1. I would die for that 2.

    Whèèè....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we were lucky, i pray for those who aren't yet... don't give up hope !

    Mr Ettepet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk bericht! Zo veel wannebe ouders hadden dat lieve meisje in hun hart en armen gesloten. *laat de tranen de vrije loop*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slik... Zoveel mensen die zo graag een huilend meisje hadden willen krijgen...

    (Mail je nog terug. Moet even m'n werkschema zien: die is nog thuis, en ik nog in Azië. Komt dit weekend.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, lang niet gezien dat filmpje. Heb me ook kapot gejankt hoor, kind of niet. Mooi dat je hem op je blog zet.
    Die berichten lees ik trouwens liever niet :-/ Wat moet iemand bezielen?
    :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd Edje, waar is de tijd dat we samen zaten te jammeren :-)

    Voor al diegene die hun droom nog niet mocht uitkomen : don't give up !!!!!!!

    Kiki xxx

    BeantwoordenVerwijderen