donderdag 30 juli 2009

Our house is a very very very fine house!

Yep it's ours!!!! Wij hebben onderstaand huis gekocht!! Of eigenlijk gaan we dat vanavond doen want dan gaan we naar de notaris. Spannend hè?

Zal ik u ook even de rest van het huis laten zien? Ja? Kom binnen!!


















Aan de buitenkant een leuke oude stadsgevel en de binnenkant rete-strak, minimalistisch en industrieel. Precies zoals wij mooi vinden. En het leuke is: we hoeven er helemaal niets meer aan te doen! Niet schilderen, niet klussen, geen vloeren leggen, geen leidingen trekken, niets afbreken of aanbouwen, nada, niks. Is dat niet geweldig?
Het huis is he-le-maal gestript (behalve de gevel) en terug opnieuw opgebouwd aan de binnenkant. En nog maar pas af. Oh ik ben zo in mijn nopjes!!!

De tuin moet nog wel gedaan worden maar dat is iets voor lente 2010. Aangezien wij beiden verre van groene vingers hebben, wordt dat een lekker makkelijk te onderhouden tuin. Een terrasje of 2, een lounge-setje (haat dat woord, maar hoe noem je het anders?), wat leuke springplanten, zo weinig mogelijk bloemen en zo veel mogelijk gras zodat ik mooi vanuit mijn tuinstoel naar mijn Husby kan kijken als hij achter de grasmaaier loopt. Heb dan wel geen groene vingers, maar delegeren kan ik als de beste. Iemand moet de boel toch in de gaten houden niewaar?
Oh! oh! oh! en een buitenbar! Een buitenbar moet ik hebben! Aan ons toekomstige tuinhuis, wat hopelijk ooit nog eens poolhouse wordt, wil ik een bar maken dat Husby een bar maakt. Vinnik zo gezellie, lekker cocktailtje lurken aan de bar. Loopt bij u ook het kwijl langs uw kin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten