vrijdag 15 april 2016

Alle eendjes zwemmen op de jurk!

Nog snel even een blogje voor we op naaiweekend vertrekken met de Ge(s)tikte Wijven!

Dit net-uit-school-dus-niet-meer-erg-gestreken jurkje maakte ik al even geleden maar haalde het blog nog niet. Het stofje lag al lange tijd in mijn kast maar ik vind het nog steeds heel erg mooi! Ik heb wel wat met dieren op jurkjes blijkbaar. 

Aan de voorkant maakte ik een grote stolpplooi, en aan de achterkant 2 kleinere. 
Ik kon net geen doorlopend patroontje meer doen aan de rits, daarvoor was mijn lapje intussen te klein geworden :-(

En meer valt er helemaal niet over te zeggen, so enjoy the pictures!




























Patroon: SVDHZ2 bovenstukje maat 116
Stof: Timeless Treasures

2 opmerkingen:

  1. Zal ik je mijn adres mailen? Dan mag je het opsturen als het te klein is geworden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super jurk :)
    ik heb de stof hier ook nog liggen... zo mooi hé

    BeantwoordenVerwijderen