dinsdag 23 november 2010

Disco Fever

Ok. Ik licht een tipje van mijn sluier gezicht op. En ook van dat van meneer Ettepet.



Ja natuurlijk niet all the way hè. Een beetje incognito moeten we blijven.

Afgelopen weekend gingen we naar een discofuif. Fuif ja. Klinkt jeugdig hè? Nou, zo voelden we ons ook. Ik kan me de tijd niet heugen dat we voor het laatst naar zo'n feest zijn geweest en mèn wat hebben we genoten!

We begonnen met een pré-party bij vrienden thuis. Iedereen bracht een fles booze mee. Daar is bovenstaande foto ook gemaakt. Na deze eerste en enige foto liet onze fijne vriend ons fototoestel vallen en nu zien alle volgende foto's er zo uit:



Béétje jammer.

De roze creatie die u hier ziet had ik ooit gemaakt voor een 'Pre.tty-in-P.ink-P.arty'. Toen was het een enkellange jurk, maar voor disco moet het ultra-kort zijn niewaar, dus een stuk d'raf. De laarzen zijn oude laarzen beplakt met zilveren tape. Meneer Ettepet heeft gewoon zijn dagelijkse kloffie aan alles gehuurd. En check out his shoes! Hij kan nu nog steeds niet lopen van de zere voeten. Watje.

We hebben het maar meteen goed aangepakt, want na een hele nacht swingen op geweldige eighties muziek (Think: Abba, the Bee Gees, the Jackson 5 en Village People!) kwamen we om 6 uur 's ochtends thuis. En na 2 uur slapen moest meneer Ettepet er alweer uit. Met een beetje een zwabberhoofd. Ik was hartstikke fris en fruitig, want buiten het feit dat ik nog steeds borstvoeding geef en (dus) weinig tot niets drink, heeft mijn liefje ook een (eenzijdig opgestelde en ongeschreven) regel: hij rijdt heen en ik rij terug. Vind hij eerlijk.

En ons Lola'tje bleef voor het eerst in haar prille leventje bij een babysit! Het feest was vlakbij het huis van onze vrienden en daar heeft ze onder het toeziend oog van de sitter de hele nacht geslapen! Als ze wakker zou worden, zou ik gebeld worden om met m'n boobies te komen flashen. Maar ik werd niet gebeld. Way to go kleine Discochick! (ze heeft trouwens deze week al 3x een hele nacht doorgeslapen!)

Het was een heerlijke en superrelaxte avond. Ook al heb ik om de 10 minuten op m'n gsm gekeken....

5 opmerkingen:

  1. Haha, jullie zien er allebei echt schitterend uit! Kan mij trouwens best voorstellen dat je man achteraf last had van die schoenen:)

    Leuk dat jullie je zo geamuseerd hebben en dat jullie kleine meid ondertussen zo flink geslapen heeft!
    Best spannend toch he die eerste keer bij een babysit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n avond, dat doet een ouderpaar goed :-) Jullie liepen er wel super bij. En logische dat manlief last had van zijn voetjes dat zou ik ook hebben. Wel jammer dat je je boebs niet even bij de babysit kon laten :-) maar gelukkig heeft jullie prinses de hele nacht doorgeslapen.

    De broodpudding was heel geslaagd in huize Zuidema en zeker voor herhaling vatbaar( als het aan zoonlief ligt elke week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He he he Girl!!! Looking good looking good!!! Die dikke poten van een tijdje geleden zijn gelukkig helemaal verdwenen! Ennehhh, respect voor mr. ettepet. Is hij inmiddels al hersteld?
    Maar heerlijk dat jullie zo'n avondje hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zagen er geweldig uit! En fijn dat het meiske het goed deed bij d´n babysit. Ik kan me nog supergoed herinneren dat T. de eerste keer ging logeren bij opa en oma.. pff... en bij K. ontken ik ook nog effe dat dat moment ooit gaat komen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Elke: ja dat was best even wennen ja, zonder kind op stap! Maar het ging me eigenlijk best wel goed af; ik was niet tè ongerust....

    @ Zuidemaatjes: Dat was wel handig geweest hè, even boobs afschroeven en huppetee!

    @ Marielle: Nou, gelukkig maar hè! Meneer Ettepet is genezen ja ;-)

    @ Joeltje: gewoon kop in het zand steken Joel, dan gebeurt het niet. Doe ik ook altijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen