zondag 5 mei 2013

Nageltjes zomerklaar maken!

Van de week had ik nieuwe nagellakjes uitgeprobeerd en toen ik, met op elke nagel een andere kleur, thuiskwam, wou Lola haar nagels ook gelakt hebben. Zelluf doen uiteraard.

Ehhh welke zal ik eens kiezen?


Deze! Kun jij die openmaken mama?


Kwastje op de juiste manier vasthouden....


Diepe concentratie....


Misschien nog een ander kleurtje erbij....


Even wapperen om te laten drogen....


Ik ga het kwastje in mijn mond steken!


Nee Lola dat mag niet!


 Laten drogen duurt zoooo lang!


Maar, het resultaat is schitterend!


Toch?!


12 opmerkingen:

  1. Zo schattig! Vroeg geleerd is oud gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier had kleine mini dat ook eens geprobeerd. Zonder toezicht welteverstaan! De badkamervloer had ook een roze kleurtje! :-/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi roze is niet lelijk toch? Of geldt dat niet voor je badkamervloer?

      Verwijderen
  3. GEweldig! Hier dochter helemaal happy met de nagellak-actie van de p.l.us supermarkt. En het is zo'n waardeloos spul dat je geen remover nodig hebt, haha. Valt er na een uurtje vanzelf af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier moest ik nogal op boenen! Ze had op elke vinger 6 lagen gedaan ofzo...

      Verwijderen
  4. Pittige mamzel....daarmee zijt ge nog niet aan de nief patatjes!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oke. Als Roos zo ver is stuur ik haar wel langs bij je. Ik kan niet naaien maar ik kan ook al geen nagellak op doen. Er komt meer op de nagelriemen dan op de nagels en het raakt echt ALTIJD beschadigt voor het droog is. Lola doet het dus veeeeeeel beter dan ik. Goed zo, Lola!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha! Zo zien mijn handen er ook weleens uit als ik heel veel haast en weinig concentratie heb. En dan maak ik daarna gewoon mijn vingers schoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen