woensdag 30 maart 2011

Het was niet eng en ik ben nog steeds nun Ollander

Er gebeurden spannende dingen in Huize Ettepet.
Zo kreeg ik bezoek uit Blogland. x2 zelfs. En dat is best spannend. En ook wel een beetje eng. Want wat als ze me niet tof vinden? Of erger nog: als zij mij wel helemaal leuk vinden, maar ik hen walgelijk? En ze bleven ook nog meteen slapen dus ik kon zelfs geen slap excuus verzinnen als ik ze na een kwartier beu zou zijn. Annejet kwam samen met haar. Nou komt Annejet hier intussen al zo lang en zo vaak dat ze al bijna bij het meubilair hoort, dus zij was niet meer eng. Maar Louise 'kende' ik alleen maar van haar blog en via email: ENG! Maar we (want ik was niet de enige) hadden ons voor niks druk gemaakt want het was reuze gezellig. Sterker nog: over 2 weken komt ze weer.

Na een fles wijn bij mij thuis gingen we naar de Thai en dronken daar nog wat wijntjes cq. biertjes en aten heerlijke curry's. We vergeleken onze duimen waarbij mijn duim duidelijk de mooiste is, laten we wel wezen. Die linkerduim ziet er inderdaad gek uit en die middelste is helemaal raar.



We praatten over p.iemels van omgebouwde vrouwen en als je het formaat mag uitkiezen of een lange danwel korte dan beter zou zijn om 's ochtends staand te plassen. Lang verhaal, don't ask. Niet dat één van ons een se.xchange overweegt hoor. Denk ik. Ik toch niet.

We namen foto's van onszelve om aan u te laten zien







Ik zei dat ik na 12 jaar in België best wel Vlaams praat en dat de Hollanders van boven de rivieren (de Zuidelijke NL'ers kennen het verschil wel) vaak denken dat ik een Belg ben, en meteen mengde die vieze vent daarachter zich in ons gesprek om te zeggen dat ik echt nog nun Ollander ben. Thank God. En toen begon hij over de tieten van één van ons. Niet de mijne, dat moge duidelijk zijn. Daar praat geen hond meer over. Maatje natte theezakjes. Wat zeg ik? We zijn jaloers op natte theezakjes. We wìllen natte theezakjes!



Over thee gesproken trouwens. Dit....



....moest Louise 6 dagen lang elke avond drinken van haar heksenacupuncturistje, om het lichaam te zuiveren. En dat kwam ze bij ons thuis koken. Wat een vieze drek was me dat zeg! En ik kan het weten want ik nam er ook een slok van. Volgens mij was het een aftreksel van menselijke ingewanden en botjes. Ik voel me nog geheel niet schoon vanbinnen, dus ben benieuwd welke ziektes we ervan krijgen.

Nog even terug over tieten hè, want ik kan er maar niet over uit. Zondag ging ik naar een stockverkoop en deed daarvoor mijn allermooiste prézwangerschapslingerietje aan, omdat er 1 herenkleedkamer en 1 dameskleedkamer was, waar heel de bups zich en masse uitkleedde, dus we moesten er ook uit de kleren mooi uit zien. Nou heb ik daar helemaal geen problemen mee. Vroeger toch niet. Vroeger, toen ik alleen nog maar een striae-kont had. Dan kleedde ik me met mijn kont naar de muur en mijn tieten gezicht naar de mensen, uit. Maar dat kon nu niet meer want mijn bh was maar half gevuld! Het zag er niet uit. Kont naar publiek = nee. Tieten naar publiek = nu dus ook nee. En ik weiger om nieuwe setjes in een kleinere maat te kopen.
Wèèèèèh. Komt dit ooit weer goed?

Verder aten wij gisteren op een terrasje en at Lola haar eerste kroepoek. Behalve in haar mond, lag het ook in een straal van 4 meter om haar stoeltje heen, maar ze vond het lekker!



Omdat de eerste muggen weeral gesignaleerd zijn, moest er een klamboe boven Lola haar bedje komen. Vorig jaar stond ze helemaal onder de bulten, dus exit zelfgemaakt hemeltje boven haar bed, welkom klamboe.



En de tuinarchitect is geweest! Binnenkort wordt onze tuin ein-de-lijk onderhanden genomen. Yay!

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk je date met mede-bloggers! Lijkt me idd best spannend maar super als het dan helemaal blijkt mee te vallen!

    Ziet er trouwens heel erg vies uit dat goedje van Louise en lijkt helemaal niet op thee:) Maar hopelijk helpt het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah kijk, annejet is blond, louise donker en jij hebt mooie sprekende ogen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met mijn duim is helemaal nix mis menschen! Het is, het is... Louise d'r vreemde toestel die vervormende foto's maakt! zo!
    Verder géén commentaar op haarkleur en/of ogen...

    Gegroet u allen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is Louise blond en Annejet donker en dan idd de ogen van Edje?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ja, wie is nou wie he? Voor de meeste mensen die mij volgen zou het niet ZO moeilijk moeten zijn (Marielle.......).

    En Edje-den-Ollander, leuk dat jij er toch een heel log uit hebt weten te krijgen. Met zo'n beetje alle foto's, waardoor ik automatisch ontslagen ben van mijn log-plicht, vind je niet?

    Oh; de nieuwe thee ziet er minder smerig uit (de muizenhersens zijn vervangen door olijke rode bolletjes en geen spoor van vingerkootjes) maar is niet minder walgelijk van smaak of geur. Neem ik volgende keer gezellig mee.

    Tjuus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tieten, dat komt goed ja. Duurt alleen ff een paar maanden.

    En blogdates zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Elke: dat hoop ik ook ja! Alleen voor het drinken ervan zou je al beloond moeten worden met een kind.

    @ Marielle: fout!

    @ hey tante An! Het is je duim het is je duim het is je duim!

    @ Elke: zou je denken ja? ;-)

    @ Louise: niks niet ontslagen van je logplicht! Neuj, we verwachten van jou ook nog een log natuurlijk!
    En gets ik dacht dat je na die 6 dagen klaar was met die prut? Hoelang moet je deze dan weer drinken?

    @ Joeltje: Pfiew, gelukkig...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk logje! Nou je kan idd niet zeggen dat Louise er niks voor over heeft, wat ziet dat er smerig uit zeg brrr...

    Wel uitkijken met die klamboe bij dr bedje hoor, mijn dochtertje had op die leeftijd ook een klamboe in om dr bedje hangen totdat ze hem er ineens ingetrokken had en er zelf helemaal ingewikkeld had. Tís gelukkig goed afgelopen maar ik zou m wel vastzetten met de poten van het bedje ofzo.

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen