maandag 27 februari 2012

Een rokske

Elke aanleiding is goed om nieuwe kleren te kopen/krijgen. Toch?
Dus voor Lola haar eerste dag op de nieuwe crèche moest ze nieuwe kleren. Logisch.

Ik maakte het geweldige patroonloze plooirokje van Mme. Zsazsa. Supersnel en easypeasy!



Ik moet haar nog even vertellen dat prinsesjes niet met hun benen open zitten, maar dat komt wel.




Eigenlijk hou ik helemaal niet van dieren op stofjes, maar deze kleurtjes vond ik geweldig! En de krabbetjes eigenlijk ook.


Hier ga ik er meer van maken!

5 opmerkingen:

  1. Wat een pracht-rokje! En het stofje is inderdaad schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig goed gelukt! Zo'n rokske moet ook in een volwassen variant kunnen of niet? Dieren op stofjes zijn schattig vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuheuk!!
    En ik heb je een Blog Award gegeven :-) #voormijntrouweblogbezoekster http://wp.me/pK2DW-zH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die krabbetjes zijn super, Edje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Eefje: ja hoor, dat kan zeker! Je taille opmeten en voor de rest precies de stappen volgen van Mme Zsazsa en dan lukt het gegarandeerd!

    @ Creadientje: Wat leuk! Dank je wel!

    @ Katja en Lie: dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen