woensdag 4 september 2013

Back to school cadeautje

Mijn neefje en petekindje Lars ging vorige week naar de 1e klas. Of groep 3 heet dat tegenwoordig hè? Daar hoort natuurlijk een cadeautje bij dus maakte ik een pennenzak voor hem.




Maar wat heb je nou aan een pennenzak als er niks in zit? Ik toog dus naar de Action en kocht een voorraadje pennen, gummen, meetlatjes, (kleur)potloden en ander leuks en vulde het ermee op.

Helaas is de naam niet helemaal gelukt zoals ik wou. De L is een heel klein beetje verschoven onder mijn strijkijzer en de S staat te ver van de R. Grrr. Die letters lijken trouwens geel op de foto, maar zijn in het echt oranje, zoals de rits.





Knoopje op het tabje...




...en klaar!

 
Neefje was in de wolken! En nu wil mijn andere neefje natuurlijk ook zo'n pennenzak. Hij zit nog maar op de kleuterschool, maar we gaan ons er toch maar eens aan zetten binnenkort. Neefjes heb je om te verwennen.


Patroon: Oontje
Stof: Julija's - Echino Vliegtuigen
Voering: overschotje
Knoop: Girlsfever

11 opmerkingen:

  1. Moh, Edje, gij perfectioniste! Dat valt totaal niet op dat er iets mis zou zijn met 'Lars' :-) Wat een leuk cadeautje! Ik vind het nu al jammer dat mijn zoon geen creatieve tantes heeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! En mij was er niets verkeerd opgevallen aan de naam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pennenzak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knappe pennenzak. Amaai, tof knoopje, waar haal je dat vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link voor het knoopje staat helemaal onderaan mijn logje!!

      Verwijderen
  5. Ah, wat leuk! en die foutjes, die ziet alleen een perfectionist. En de meeste jongetjes die ik ken van die leeftijd, zijn dat niet ;).

    BeantwoordenVerwijderen