maandag 25 maart 2013

Ik zet mijn moeder in de bloemetjes!

Mijn moeder zei laatst dat ze gebrek had aan een dekentje, dus toen ze eerst geopereerd werd en een tijdje aan haar bank/bed gekluisterd zou zijn, en toen ook nog verjaarde, maakte ik voor haar een lekker warm dekentje.


Ze houdt heel erg van bloemen, dus dat het een bloemenstofje moest zijn, was duidelijk.



Toen ik ooit voor een jaar naar Amerika vertrok, gaf ik haar een schilderijtje met de tekst 'voor mama zijn er meer bloemen in mijn hart dan in alle tuinen'. En met dit dekentje zeg ik hetzelfde!


Gefeliciteerd mam!


Het idee is schaamteloos gepikt van haar.

1 opmerking:

  1. Wat zal je mama hier blij mee zijn... ben net komen kijken op je blog... ga je direct een bericht doen over T shirt!

    Ik ga je volgen spijtig dat het niet via mail kan is gemakkelijker om te volgen!

    je maakt mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen