vrijdag 19 april 2013

Kleuterpraat

Lola: Wat is dat op mij auto mama?
Ik: Dat is vogelpoep schat.
Lola: ohhh foei vogeltje! Dan moet hij zakdoekje pakken en kaka afvegen!

Tijdens het kleien:
Ohh mama'tje wauw! Jij hebt mij goed gehelpt! Wauw wauw wauw!

Ik heb een goed idee voor jou mama! Jij mag met mij koken op mij kamertje!

Laat mij rust!

Ik ben een beetje beu!

Mama wat doe je daar?

Ik wil op de grote c (wc).

Ik heb een seetje laten.

Afgesprookt?

Dat is een goeie afspreek hè mama?

Ja? Of niet soms?

Mama!! Ik heb iederee! (diarree)

Jij ben een deugeniet! (tegen de hond)

Dat is vreselijk! Dat is ijselijk! (afgrijselijk???)

Op school, na het middagslaapje: kom op meiden, opstaan!

Ik wil dat handwasje! (washandje)

Ik zeg geen stommerik ok?

Dat is schaaaatig!









4 opmerkingen: