donderdag 20 augustus 2009

Zo f*cking schattig!

Poehee ik had het er maar druk mee deze week. Met feestjes, bbq's, strand en zwembad.
Ja, iemand moet zich opofferen hè?

Neefje S. werd 2. En dronk er een stevige pint op.

Jupiler hè, want Heineken mag niet meer in huis gehaald worden sinds er een Belg zijn intrek in onze familie heeft genomen.

Stiefzoon B. verkleedde zich als rocker in mijn jas, laarzen en zonnebril en speelde zijn niet onverdienstelijke repertoire voor een bende gillende fans. Wij.

En ja die lelijke kastjes op de achtergrond gooien we heel ver het raam uit met de verhuis.

Verder ging ik naar mijn geweldige osteopaatje die kneedde, kraakte en masseerde dat het een lieve lust was en ze voelde dat ik veel rustiger dan anders ben, net voor een poging. Hoekandanou? Ik heb volgens mij nog nooit zo stijf van de stress gestaan. Maar goed, ik ben dus Mrs. Zen in levenden lijve volgens haar. Mij best, het kan maar helpen. Misschien omdat ik nu wakker lig van het nieuwe huis en hoe we het gaan inrichten en al veel geld aan het uitgeven ben in mijn hoofd aan spiksplinternieuwe stuff, en (een heel klein beetje) minder aan onze kinderwens denk? Het zou zomaar kunnen!

Over die kinderwens gesproken. Ik moest vanmorgen in alle vroegte (lees: 6 !!!! uur) opstaan, op mijn vrije dag nota bene, om een echootje te laten maken. Terwijl ik in de stijgbeugels klom kwam er een klasje stagiaires tussen mijn benen hangen om alles eens fijn in het echt en van dichtbij te bestuderen. Vroeger had ik dat vervelend gevonden. Nu denk ik doe maar knullen. Ik lig daar nu net zo makkelijk voor de hele klas met mijn benen wijd, als dat ik een kopje koffie in de bedrijfskantine drink. Alles zag er mooi uit zei mevrouw de dokter (dank u, ik heb m'n best gedaan met het scheermesje vanmorgen) en we mogen verder naar de volgende ronde. Die is 15 september. Dan is het ongeveer D-day voor de donor en dus ook voor mij.
Tot dan gaat de donor zich dagelijks helemaal volproppen met hormonen en ga ik mijn dagen vullen met het 3x per dag snuiven van Suprefact. Krijg je lekker hoofdpijn van. Het 4x per dag slikken van Progynova en 1x per dag Foliumzuur. En daar tussendoor doe ik nog wat moeite in de keuken om gezond te koken op m'n 3-pitsgasstel (in het nieuwe huis heb ik er 5! 5! 5!!!) en slik ik een vitaminepreparaat. Ik ga volgende week echt (ja nu ècht) beginnen met hardlopen en ik *probeer* relax te zijn. En ik ram nog wat antioxidanten en vitamines in mijn Husby en heb geëist dat hij mee gaat hardlopen. Dat doet hij niet.

Vandaag waren we in het zwembad. Met neefjes, nichtje en stiefkinderen. Neefje S. vond de in een kring staande voetballende pubers erg interessant en liep -incognito met de bril van zijn moeder op en mijn slippers aan- de kring in en pakte de bal af.
'Oh hij is zoooo f*cking schàttig' kraaide een meisje. En zeg nou zelf, hij ìs toch ook f*cking schattig?!

Toen we naar huis gingen lieten *andere* mensen teenentander achter op de weide. Aso's.


Morgen ga ik naar een andere weide. Die van Pukkelpop. Heb mijn pukkels al gekweekt van de week. Husby is daar vandaag al. En blijft vannacht in de laadbak van een pickup-truck overnachten. Penopauze denk ik.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt allemaal leuk en ontspannend en inderdaad een heel schattig neefje:)

    Zo'n stiefzoon lijkt me trouwens ook wel fun!

    Veel plezier op pukkelpop en succes met al je medicatie!

    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me hetzelfde voorgenomen, maar het lukt me niet zo erg (ultiem gezond eten, sporten, relaxen, etc). Ik heb zelfs het belgische 'start to run' programma gedownload. Zodat ik samen met Evy Gruyaert -die me via de aaipod toejuicht- door het bos kan hobbelen. Keren gedaan: 0.

    Samen rennen zou een optie zijn, 'ware het niet'...

    Veel plezier op pukkelpop. Ik ben een pukkel(p/k)op. Iedere maand feest. Leve de hormonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Elke: stiefzoon is soms leuk, soms niet ;-)

    @ Louise: Troost je, het lukt mij ook niet...Ik heb Evy trouwens ook al een tijdje op m'n Ipod staan, maar blijkbaar werkt het alleen hebben van, niet. Jammer.
    Samen rennen zou de max zijn! Kom jij dan 3x per week naar Antwerpen aub?
    Ik heb mijn pukkels inmiddels weer afgeschud hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moest erg lachen over jouw aankopen voor het Evy-project. En dan NOG niet rennen.... Tssssss
    Succes komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Louise: Nou. Ik ben het dus deze week ECHT van plan hè! Vanavond kan ik niet. Morgen ook niet. Maar woensdag zou zomaar kunnen! Maar dat is dan ook meteen mijn enige vrije avond deze week, dus....hmmm we'll see.

    BeantwoordenVerwijderen