vrijdag 27 november 2009

Mijn verlanglijstje

Lieve Sinterklaas,

Volgende week komt u langs in Antwerpen (toch?) en ik wil u graag nu vast mijn verlanglijstje doorgeven. Zodat ik weer geen parfum of dagcrème in de zak vind. Niet dat ik daar niet blij mee was hoor Sinterklaas, integendeel, maar dan weet u vast wat ik ècht wil hè.

Ik heb dit jaar maar 1 wens:

Ik wil graag een sonde voor 's nachts. Of een catheter. Of een luier. Zodat ik niet meer 83x per nacht uit mijn warme bed moet om naar de wc te gaan. Ik word daar namelijk een beetje moe van Sinterklaas. Ik wil de hele dag slapen. Want daar komt 's nachts dus niet zoveel van. En dat vind mijn baas niet zo fijn. Hij wil dat ik wakker blijf overdag. En nog werk ook. De lul.

Wij hebben geen schoorsteen, dus ik leg de sleutel vrijdagavond onder de mat, ok lieve Sinterklaas? Is voor u ook makkelijker. U bent tenslotte ook al een beetje ouder. Al ziet u er nog heel goed uit voor uw leeftijd hoor! Wat is uw leeftijd eigenlijk?

De catheter legt u maar gewoon op tafel. U hoeft hem niet bij me om (aan?) te doen. Dat doe ik zelf wel.

Dank u wel Sinterklaas!
Ik leg een wortel in mijn schoen voor uw schimmel. En een Belgse pint voor Zwarte Piet.

Groetjes, Edje

4 opmerkingen:

  1. Haha, arme meis. Het gaat over hoor. Echt waar .... voor een paar maanden dan. Aan het eindje begint het dan weer. Maar ach, look at the bright site, je hebt nu in ieder geval een duidelijke zwangerschapskwaal ;o).
    Ennneeeh, hoe zit dat nu? Je legt wat voor het paard neer en voor de piet, maar niet voor de sint. Dat zal die arme man niet waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat erg voor je ik had dat alleen maar aan het einde van mn zwangerschap. Ik hoop voor je dat het over gaat dat nachtelijke plassen want... een catheter is echt geen pretje hoor edje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mariëlle: ja zeg, ik leg voor die arme man al de sleutel onder de mat, zodat hij niet het dak op moet! Das toch cadeau genoeg?!

    @ Anoniem (Sandra???): zo erg is het niet hoor. Alleen een beetje vermoeiend...

    @ Mariëlle: you've got no mail yet. Maar dat komt wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen