maandag 27 oktober 2014

Halloween knutsels

Vorige week ging ik een dagje knutselen in Lola's klasje. Lekker fröbelen voor Halloween.

Ik had een heel Pinterest-bord met allerlei Halloweenknutsels aangemaakt en ik stuurde een aantal ideetjes door naar de meester. We kozen samen om vleermuizen en skeletten te maken met de kids en ook nog een groot spookjeskunstwerk van alle kindjes samen. 

Het was zò leuk! De 4-jarigen waren zo enthousiast en Lola was megatrots dat haar mama kwam helpen in de klas! 


We zijn nog net op tijd voor Halloween, dus misschien wilt u ook nog wat knutselen met uw kids in de vakantie? Hieronder een paar ideetjes. Ik ga er in ieder geval nog een paar maken met Lola!




Source (en nog een heleboel andere Halloweenknutsels)













En nog een heleboel andere knutsels:








Enjoy !!!


5 opmerkingen:

  1. Daar zitten een paar super leuke tussen! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zitten leuke ideeen bij zeg. Gaaf. Het is hier een grote ziekenboeg met snotterende kids. Kunnen we mooi gaan knutselen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft de meester u direct gevraagd om ook voor kerst en pasen en carnaval en....te komen knutselen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh de max! Merci voor de tips, na de ketnetfilm geef ik ze oorstokjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen