vrijdag 1 november 2013

Laatste weggeef, snifsnif. Maar het was leuk! Fijn dat er zoveel mensen meededen en bedankt voor alle leuke reacties! Heel jammer dat ik niet iedereen kan laten winnen ;-)

Vandaag wordt het DIY hotpants-pakket weggegeven.
We deden voor de laatste keer 54 nummertjes in de hoge hoed en Random's virtuele hand trok er weer eentje uit.


And the winner is..................

Elke Nys
(nr 29)
 
 
Gefeliciteerd Elke!!! Stuur je me je adres dan komt het DIY pakket zo snel mogelijk jouw kant op!

4 opmerkingen:

  1. jammer niks gewonnen maar mijn trip naar het stoffenspektakel maakt veel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jahoeoe!!!
    mailtje is onderweg...
    dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de leuke give away, en ach het is al leuk om je te volgen...toch ;)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai..verstelwerkjes, hoe confronterend! Ik zal me deze week braaf door n deel van de berg heen worstel

    BeantwoordenVerwijderen