vrijdag 8 november 2013

Nog een paar zakskens

We deden nog eens een paar pennenzakskens. Ik vind dat (en hopelijk de ontvangers ook) zooo'n leuk cadeautje en bonus is dat het zo snel klaar is.

Deze 2 maakte ik voor de dochters van een vriendin. Eentje was jarig en de andere profiteerde daar lekker van mee.

Ik kan het niet laten om er altijd de naam op te flocken, maar dat geeft toch net een tikkeltje persoonlijkheid mee. Gekken en dwazen schrijven hun namen op ruiten en glazen. En op pennenzakken dus ook.





 
Ik gooide er een berg pennen en stiften in en klaar is Klara!
 

 
Eigenlijk zou ik een heel bandwerkje pennenzakken moeten doen, maar bij deze 2 blijft het even, want de Recykleerweken komen er bijna aan (u doet toch ook mee?!) en dan ga ik 2 weken alleen maar recycleren, en daarvòòr heb ik nog massa’s andere dingen eerst te doen, dus blijven de andere pennenzakjes even liggen tot december.
 
Op de planning staan er nog 2 voor de dochters van een andere vriendin, eentje voor het broertje van deze, omdat hij wat jaloers was op de pennenzak van zijn broer (eigenlijk vooral op de propjesschietpen uit de Action die onder andere in de pennenzak zat, niet eens zo zeer op de pennenzak zelf, maar ik mag graag denken dat hij jaloers was op de pennenzak, dus krijgt hij er ook één, uiteraard mèt propjesschietpen), en nog 2 voor mij voor de patroontekenles (1 voor pennen/potloden en 1 voor losse naaispullen).
 
Ik vind deze pennenzak zo leuk om te maken dat ik er met plezier nog een paar uit mijn mouw ga toveren over een paar weken!

2 opmerkingen: